Dhan Dhana Dhan Goal (2007)

India

geregisseerd door Vivek Agnihotri
met John Abraham, Bipasha Basu en Arshad Warsi

Voetbalclub Southall United gaat door een enorme crisis. Het team heeft slechte voetballers, geen sponsors, toeschouwers blijven weg en, niet onbelangrijk, ze hebben geen coach. Als de overheid dan ook nog het stukje grond waar de club op speelt dreigt af te pakken, zijn de rapen gaar. Sir Devi Dayal Dhariwal, eigenaar van de club, wil niet dat dit gebeurt. Samen met zijn aanvoerder gaan ze op zoek naar een gerenommeerde coach. En dan is er ook nog de Indiase topvoetballer Sunny Bhasin (John Abraham), hij droomt ervan ooit een keer in de premier league te spelen. Lukt het de eigenaar en de aanvoerder om een gerenommeerde coach te vinden? En hoe halen ze Sunny over om voor hen te gaan spelen?

avatar van Denveen
Hmm, lijkt me een beetje een stomme film.. Kan geen trailers vinden, iemand?

shahad
@Denveen: YouTube is erg handig in dit soort zaken :p

Dhan Dhana Dhan Goal
Goeie film, hele slechte amateur acteerwerk door Bipasha Basu. John Abraham was okeee.... de beste was gewoon Arshad Warsi!!!