Redemption (2002)

Actie

geregisseerd door Art Camacho
met Don 'The Dragon' Wilson, Chris Penn en James Russo

John Sato (Don 'The Dragon' Wilson) is commandant van een S.W.A.T. team van de L.A.P.D., wiens overtuiging het is dat burgerlevens voor die van zijn mede-officieren gaan. Door zijn roekeloze gedrag wordt er bij een missie een collega gedood waarna hij bij de L.A.P.D. ontslagen wordt. Gedwongen door de omstandigheden en geldgebrek, gaat hij werken voor de maffiabaas Tony Leggio (Chris Penn). Langzaam maar zeker wordt hij steeds dieper in het criminele circuit getrokken. En dit brengt hem in conflict met zijn vroegere leven en vrienden bij de politie.