The Star Witness (1931)

geregisseerd door William A. Wellman
met Walter Huston, Frances Starr en Grant Mitchell

De familie Leeds is getuige van een een aantal moorden door topgangster Maxey Campo. Hierdoor raken ze betrokken bij een oorlog tussen de onderwereld en de politie met gevaar voor eigen leven. Wanneer zoon Donny ontvoerd wordt door Campo komt de familie in gewetensnood en moet hun verklaringen intrekken. Aan Openbaar Aanklager Whitlock de opdracht de familie in leven te houden en hen een belastende verklaring af te laten leggen voor de rechter.