La Casa de las Sombras (1976)

Alternatieve titel: House of Shadows

Argentinië / Verenigde Staten
Horror / Thriller

geregisseerd door Ricardo Wullicher
met Yvonne De Carlo, John Gavin en Leonor Manso

Een vrouw wordt voor Audrey's ogen vermoord. Audrey rent in paniek weg en als ze even later terugkomt met de politie is het lijk verdwenen. Wel blijkt dat er 23 jaar eerder, op dezelfde plaats en op dezelfde manier een vrouw vermoord te zijn, een moord die nooit is opgelost. Audrey blijft "dingen" zien die 23 jaar eerder gebeurden. Tot ze er achterkomt dat de mensen om haar heen de 23 jaar geleden vermoorde vrouw allen gekend hebben.

avatar van perceived
Beter dan verwacht. Aan de trage kant en qua sfeer ook niet direct mijn ding, maar zeker niet slecht.