Sudden Death (1985)

Actie / Thriller

geregisseerd door Sig Shore
met Denise Coward, Frank Runyeon en Jaime Tirelli

Valerie Wells is een succesvolle en aantrekkelijke vrouw. Op een avond wordt ze het slachtoffer van een stel aanranders, die haar verkrachten en mishandelen. De politie geeft de speurtocht al gauw op, maar Valerie is niet van plan de daders vrij te laten rondlopen. Zwaar bewapend, trekt ze de gevaarlijke buurten in. Iedereen die haar wil misbruiken of aanvallen wordt zonder pardon uit de weg geruimd. Langzaam maar zeker sluit het web zich rond de aanranders. Ze zijn een willoze prooi in de handen van de wraakzuchtige Valerie. Niemand ontkomt aan haar genadeloze wraak.