Experiment in Torture (2007)

Horror

geregisseerd door Sean MacArthur
met Brendan Connor, Jessica Montanez en Marjan Faritous

Met het idee gemakkelijk veel geld te verdienen, besluiten een aantal knappe stripteasedanseressen het weekend door te brengen met een rijke voyeur. Eenmaal aangekomen worden ze gedrogeerd, vastgebonden en langzaam gemarteld door iemand die hun lichamen gebruikt voor zijn kunstwerk.

Ik heb deze film proberen te volgen. Wat een bijzonder waardeloze film. Het is een tijdverspilling voor iedereen die deze film wil bekijken. Slechte acteurs, slechte scenes en camerawerk en special effects. gewoon niet kijken deze film

Special effects slechter kan bijna niet, acteurs lelijk en waardeloos , amateurs zijn beter, het beeld van de film lijkt op een goedkope sex film uit de jaren '60.Verhaal........welk verhaal?

jullie hebben gelijk .
heb de film ook gekeken,
maar heb stukjes overgeslagen.
hij boeide totaal niet.

slecht gefilmd,slecht geacteerd enz

avatar van Halcyon
Zal snel in de flop 100 terechtkomen zo te zien. Alvast bedankt voor de waarschuwing mensen .

nacht
vond de poster er wel leuk uit zien, maar ik heb de trailer bekeken en zag er inderdaad zeer slecht uit

nacht
ben het helemaal met stinissen eens, gewoon niet kijken deze film. special effects zitten er niet in, en het is gewoon een amateuristische zelfgemaakte home-video - als je je tijd niet wilt verspillen, moet je deze vooral niet kijken

Als of je naar een heel goedkope pornofilm kijkt.... zonder de porno..

Slecht verhaal, totaal niet te volgen, zeer lachwekkend (of diep treurig) en erg amateuristisch inderdaad..

red bull
hahaha het is gewoon lachwekkend, dit is echt de slechtste film die ik gezien heb. het verhaal hangt slap aan elkaar, het is vreselijk irritant gespeeld en de acteurs zijn vreselijk slechte amateurs. special effects zitten er niet in, en het is slecht gefilmd

kortom; niet kijken, je verspild je tijd er alleen maar mee

avatar van Noodless
Vreselijk !!!! Het eerste half uur kon je gewoon overslaan....daarna veel geschreeuw , irritante beelden en zeer slecht acteerwerk. Spanning heel ver te zoeken en het bloedvergieten heel amateuristisch gebracht. Het camerawerk is beneden alle peil en ook de belichting.
Eén pluspunt : de film duurt gelukkig niet zo lang. 0/10

avatar van puppet master
Titel en poster beloofde veel goeds maar er kwam weinig van uit.
Slecht geacteerd en gefilmd.
Snapte de film niet erg goed maar dat hoeft ook niet.
Op het einde werdt het een klein beetje beter maar over het algemeen is dit een waardeloze film.