June Cabin (2007)

Horror / Thriller

geregisseerd door Ross Otterman
met Liz Federowicz, Alex James en Nina Kaczorowski

Zeven vrienden herenigen zich in een zomerhuisje in de bossen. Op een dag verschijnt Archie met een bijl bij het huisje en begint raar gedrag te vertonen. Plotseling is hij verdwenen, de anderen achterlatend met de vraag of hij nog wel terug zal komen. De bossen zijn groot. Zullen de vrienden en Archie opnieuw herenigd worden?

avatar van Observator
Wel een vermakelijke thriller/horror. Een paar feestende vrienden, waaronder één die wat minder feestelijke is, die een reünie in de bossen vieren. Soms wat lastig te volgen wie wie is, en wat hun achtergrond (ook al weer) is. Geen grote verassingen, niet al te spannend, wel aardig gefilmd, leuk om gezien te hebben. 2,0*