Spring Fever (1927)

Romantiek / Komedie

geregisseerd door Edward Sedgwick
met William Haines, Joan Crawford en George K. Arthur

Jack is een arme winkelbediende voor de rijke Mr. Walters. Als zijn golftalenten door zijn baas worden ontdekt, krijgt hij een lidmaatschap aan een club voor rijke golfspelers. Hier wordt hij verliefd op het meisje van de huidige kampioen. Hij denkt enkel kans bij haar te maken als hij haar vertelt kampioen te worden. Maar kan hij de waarheid nog wel vertellen als ze ook op hem verliefd wordt?

avatar van matthijs_013
Typische romantische komedie, maar William Haines en Joan Crawford hadden érrûg veel chemistry. Je zou bijna denken dat ze echt op elkaar verliefd waren.