Finishing the Game: The Search for a New Bruce Lee (2007)

geregisseerd door Justin Lin
met Roger Fan, Sung Kang en Vail Bloom

Kort na het overlijden van Bruce Lee in 1973 besluit een grote filmstudio een 12 minuten durende serie van de grootmeester te gebruiken om deze om te zetten in een volledige film. Maar om een goede film te kunnen maken, moet de regisseur eerst een geschikte vervanger van Bruce Lee zien te vinden.

avatar van Basbier74
He jakkes, weer zo'n hele goedkope film met hele flauwe grappen.
Daar moet je van houden dan geloof ik, het is iig niets voor mij.

avatar van J.T.O
Jij hebt eerder de verkapte boodschap in deze film niet gezien. Indien je dat wel had begrepen, dan zie je dat de film niet goedkoop is, maar echter juist uniek dat hij dit probleem aankaart. Hij wist zijn film humoristisch en sfeervol over te brengen met een ondertoon. Niet al te veel nadruk, maar wel met overdosis goed geplaatste humor die de film fris en leuk houdt zonder dat men de achterliggende gedachtegang over het hoofd zien. Geen goedkope film met flauwe grappen, maar een intelligente film die precies doet voldoet aan wat hij zou moeten voldoen.