Ahava Columbianit (2004)

Israël
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Shay Kanot
met Mili Avital, Lirit Balaban en Ashraf Barhom

Waar kijkt een Israëlische man naar als hij op zoek is naar echte liefde? Drie vrienden trachten de kloof tussen lust, liefde en huwelijk te dichten. Drie verschillende types, gecompliceerd en kwetsbaar in gevecht met de beste van alle emoties: liefde.

Een verrassend leuke en grappige romcom over uiteenlopende liefdes- en huwelijksperikelen. De geestige ontwikkelingen kom in razende vaart voorbij, bij tijd en wijle links en rechts een sneer uitdelend naar verroeste normen en waarden. Een luchtige en bijzonder vermakelijke film, erg geschikt om je stemming op te krikken.