Jal Sarabose (2006)

Alternatieve titels: Mission Sex Control | 잘 살아보세

Zuid-Korea

geregisseerd door Jin-woo Ahn
met Beom-su Lee, Jeong-eun Kim en Hie-bong Byeon

Aan het eind van de jaren 60 had Zuid-Korea het hoogste percentage geboortecijfers wereldwijd. Als het volk zich zo voort zou blijven planten zou Zuid-Korea binnen de kortste keren een bevolkingsoverschot hebben, dus is de regering van plan daar wat aan te doen. In Seoel worden overal informatie spotjes vertoond, maar aangezien 70% van de bevolking nog op het platte land woont worden er mensen aangesteld die seksuele voorlichting moeten gaan geven in de kleinere dorpjes. Zo gaat Hyun-joo naar een dorpje om de mensen alles te leren over de pil en condooms.