The Magic of the Golden Bear: Goldy III (1994)

Alternatieve titel: Goldy III

Avontuur / Familie

geregisseerd door John Quinn
met Cheech Marin, Mr. T en Bonnie Morgan

Goldy, een vriendelijke grizzlybeer is de beste vriend van het jonge meisje Jesse. Tot de magiër Borgia het idee krijgt dat Goldy hem best wel eens van nut zou kunnen zijn en plannen smeedt om de beer voor zich in te pikken. Jesse en Goldy vluchten naar het woud, waar ze de mysterieuze Freedom ontmoeten. Hij maakt Jesse duidelijk dat Goldys volmaakte geluk misschien wel in haar terugkeer naar de wildernis ligt.

avatar van movie acteurs
Enorm slechte film. Slecht geacteerd zeer slecht verhaal. Zelfs voor Mr. T kan ik geen pluspunt geven 0,5.