Yai Wanonabalewa: The Enemy God (2008)

Drama / Avontuur

geregisseerd door Christopher M. Bessette
met Don Worley, Mateo Coc en Regina Coc

Shake is een invloedrijke sjamaan die bij zijn stam, het Yanomamö volk, veel aanzien geniet. Hij geneest zieken en beschermt de stam tegen allerlei zichtbare en onzichtbare vijanden. Maar naarmate de tijd vordert, wordt de medicijnman steeds geconfronteerd met veranderingen, vooral van de buitenwereld. Shake moet daarom besluiten nemen om het bestaan van zijn volk en hun cultuur te kunnen garanderen.

avatar van film-gek
komt als het goed is in de herfst in de amerikaanse bioscopen

avatar van film-gek
eindelijk komt er schot in van 5-8 juni is deze film op 3 festivals (New Mexico, Colorado en Wales) te zien. Ook is er eindelijk een officiele teaser en trailer van deze film o.a. op de officiele site