Yeh Vaada Raha (1982)

India
Drama / Romantiek

geregisseerd door Kapil Kapoor
met Rishi Kapoor, Poonam Dhillon en Tina Munim

Sunita en Vikram houden zielsveel van elkaar maar de moeder van Vikram weigert Sunita als haar toekomstige schoondochter te zien vanwege haar achtergrond. Sunita en Vikram besluiten ondanks de tegenstand toch met elkaar te trouwen. Onderweg naar de tempel, waar ze het ja-woord aan elkaar zullen geven, raken ze verwikkeld bij een ongeluk. Vikram komt er nog goed vanaf maar Sunita is totaal verminkt aan haar gezicht. Zal het ooit nog goed komen tussen Sunita en Vikram?

avatar van umbro01
Super film.

avatar van roc12345
oud en versleten kijk nog liever naar sesam straat
echt dom maar verhaal is oke + de acteurs alleen de oude sfeer is wat van stoffig

kijk naar films als don , race ,sarkar , company ,om shanti om
sawaariya

dat is hip man

old stuff out new staff in in