Haan Maine Bhi Pyaar Kiya (2002)

India
Romantiek

geregisseerd door Dharmesh Darshan
met Akshay Kumar, Karisma Kapoor en Abhishek Bachchan

Shiv en Pooja zijn een gelukkig getrouwd koppel, maar soms krijgen ze heftige discussies wanneer het gaat over bepaalde aanpakken in het leven. Pooja is zo erg verliefd op Shiv dat ze haar rijzende carrière opzij zet, om zo samen met Shiv te kunnen zijn. Helaas doet dit de ongelijkheden tussen de twee nog erger opspatten, wat leidt tot een scheiding. Pooja gaat verder met haar leven en begint verliefd te worden op Raj. Pooja en Raj besluiten te gaan trouwen, maar wanneer die dag arriveert, komt Shiv weer in het leven van Pooja. Oude gevoelens en emoties komen weer terug, waardoor ze zich bevindt tussen twee mannen. Maar wie zal ze uiteindelijk kiezen?

avatar van MovieQueen
goede film, en zeker als je van romantieke movies houd