Inspector Gadget's Biggest Caper Ever (2005)

Canada / Verenigde Staten
Animatie / Familie

geregisseerd door Ezekiel Norton
met de stemmen van Maurice LaMarche, Bernie Mac en Tegan Moss

Inspector Gadget is een stuntelige rechercheur. Wanneer uit het plaatselijke museum een prehistorisch ei van een vliegende reuzenhagedis wordt gestolen, moet Gadget op pad om het ding terug te vinden. Hij heeft echter niet veel tijd, omdat het ei op het punt staat om uit te komen.

avatar van Lui
Lui (crew)
Zeer flauwe film die bovendien slecht geanimeerd is!

avatar van lars-pixar
een mooien animatsi 3-D film.

avatar van gukker
Snap niet waarom ze hem in 3d hebben gemaakt aangezien de serie 2d is. Hebben ze met de nieuwe Suske en Wiske film ook gedaan.

avatar van Castor Troy
Het is de gadget van vroeger niet meer.

avatar van Action
Pfff alsof de serie Inspector Gadget & the Gadgetinis al niet erg genoeg was Nee dit is gewoon een schande voor de orginele Inspector Gadget tekenfilmserie van de jaren 80 waar ik vroeger vaak naar gekeken had op Fox Kids, hoe dan ook de film valt niet te pruimen end of the story.