Des Frissons Partout (1964)

Alternatieve titels: Jeff Gordon, Secret Agent | Jeff Gordon, il Diabolico Detective

Frankrijk / Italië
Mystery

geregisseerd door Raoul André
met Eddie Constantine, Perrette Pradier en Daniel Emilfork

Jeff Gordon, agent van de FBI, is op zoek naar Grégori, een gangster die gewond werd bij een overval. Geholpen door Liza, een privé-detective, begeeft Jeff zich naar een rustoord waar hij denkt het spoor van Grégori terug te vinden. Het sinistere huis wordt door een zonderlinge arts geleid. Aan de rand van het park is er een clandestiene operatiezaal waar dokter Mercier zich bezighoudt met plastische chirurgie voor gangsters die hun gezicht willen laten veranderen. Maar Jeff en Liza worden betrapt door een rivaliserende dievenbende, die ook op zoek is naar de buit.