The Train (2007)

India
Thriller

geregisseerd door Hasnain Hyderabadwala en Raksha Mistry
met Emraan Hashmi, Geeta Basra en Sayali Bhagat

Vishal Dixit, een normale jongen uit de middenklasse van de maatschappij, is woonachtig in Bangkok samen met zijn vrouw Anjali en zijn 5 jaar jonge dochter. Vishal en Anjali proberen grip te houden op hun steeds maar verslechterende huwelijk die momenteel onder hevige druk staat. Op een dag, wanneer Vishal naar zijn werk toe reist, ontmoet hij Roma, een mooie en interessante vrouw. De aantrekkingskracht tussen beiden is zo sterk dat er een affaire ontstaat die de complicaties in Vishals leven meer zullen doen toenemen.