The Killing Zone (1999)

Verenigd Koninkrijk
Thriller / Actie

geregisseerd door Ian David Diaz
met Paul Vates, Mark Bowden en Padraig Casey

Als je als huurmoordenaar werkt voor het syndicaat, dat zit je er levenslang aan vast. Dit is een probleem voor de meedogenloze killer 'Matthew Palmer' die voor het eerst in zijn leven de smaak van echte liefde heeft geproefd. Maar als je uit het Syndicaat stapt, sterf je verdacht snel in de Londense onderwereld, tenzij je de juiste troeven in handen hebt. Tot op heden was Matthew altijd de jager, nu wordt er op hem gejaagd... This is the Killing Zone

Uitermate slechte film. Er komt actie in voor, maar deze actie wil je gewoon niet zien. En het hoofdpersonage is veels te stijf. 1,5*

avatar van fritsy
2*..... ½* aftrek omdat Melissa Simonetti even een stuk film kwam vergallen.

Meneer Bungel
Ik moet mijn cijfer baseren op een paar kijkbeurten van zo'n 8 à 9 jaar geleden en zou deze graag nog weer eens zien. Apart filmpje.

Ik heb deze film vroeger eens gezien en de laatste tijd herhalen ze hem vaak op de zender "action now". Het is best een low budget film en de acteer prestaties zijn niet best. Maar toch is dit best een redelijke film. Het verhaal is best redelijk en de dialogen zijn ook soms aardig. De film is een beetje gemaakt volgens de Guy Ritchie formule.