Elopement (1951)

1 stem

geregisseerd door Henry Koster
met Clifton Webb, Anne Francis en Charles Bickford

Industrieel ontwerper Howard Osborne wil dat zijn dochter, Jacqueline, in zijn voetsporen treedt en in het buitenland gaat studeren. Maar nadat ze haar diploma heeft gehaald ontmoet ze de psychologie professor Matt Reagan en wordt verliefd op hem. Ze besluiten er vandoor te gaan, en ze vertelt het alleen aan haar peetvader. Hij moet, nadat haar ouders erachter komen dat ze weg is, het wel vertellen. Jacquelines ouders zijn woest op de ouders van Matt, maar als blijkt dat ook die er niet blij mee zijn gaan de twee stellen op pad om het weggelopen stel terug te vinden.