L'Amour à la Chaine (1964)

Alternatieve titels: Le Carrefour de la Prostitution | Tight Skirts, Loose Pleasures

1 stem

Frankrijk
Misdaad

geregisseerd door Claude de Givray
met Valeria Ciangottini, Jean Yanne en Jacques Destoop

Een jonge vrouw, Catherine, heeft een ongelukkige liefdesaffaire achter de rug en besluit prostituee te worden. Ze komt spoedig in contact met de gemene, verdorven Lord Pornotropos, die haar slaat wanneer ze naar een ander bordeel wil gaan. Paul, een knappe public-relationsman, stelt een onderzoek in naar de moord van zijn vroegere baas. Tijdens zijn speurtocht maakt hij kennis met Catherine. Met zijn hulp tracht de jonge vrouw zich los te maken van de Lord en zijn broer Thanatos.