Dil Ka Rishta (2003)

India
Romantiek

geregisseerd door Naresh Malhotra
met Aishwarya Rai, Arjun Rampal en Priyanshu Chatterjee

Multi-miljonair Jai Metha is op slag verliefd op een meisje genaamd Tia Sharma. Jai's hart is gebroken wanneer hij ziet dat Tia van een andere man genaamd Raj houdt. Al snel trouwen Tia en Raj, waarna Jai verbitterd zijn toevlucht zoekt in alcohol. Op een dag, wanneer Jai onder invloed is van alcohol, veroorzaakt hij een zware aanrijding. De andere automobilist blijkt Raj te zijn die samen met Tia aan het rijden was. Tia houdt hier geheugenverlies over en Raj sterft in het ziekenhuis aan zijn verwondingen. Het schuldgevoel bij Jai zit hem dwars en hij besluit Tia te helpen, waarna er een liefde begint op te bloeien. Het gaat zo goed, dat de twee besluiten om te gaan trouwen. Maar zal Jai zijn geheim durven te vertellen aan Tia?

Dit was mijn eerste film