• 8.557.566 stemmen

Alternatieve titel: Science Report: Alternative 3

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Christopher Miles

Met onder meer: Tim Brinton, Gregory Munroe en Carol Hazell

IMDb beoordeling: 6,8 (258)

Plot Alternative 3

De wereld ecologie stort in; de volgende ijstijd is reeds begonnen! Gelukkig voor de mensheid weten de regeringen wat hen te doen staat. Probleem is dat er een samenzwering gaande is die alle andere samenzweringen achter zich laat. Wetenschappers verdwijnen, er vinden onduidelijke ruimte-missies plaats, en een vreemd "ongeluk" doodt de koerier van een tape, die een geheim radio-bericht bevat van een onbemande Mars sonde. Meedogenloze onderzoeksreporters weten een onheilspellend plan bloot te leggen.

avatar van alexspyforever

alexspyforever

• 20354 berichten

Het lijkt op zich profetisch met Mars als vluchtplaneet voor de mensheid maar dit is natuurlijk een compleet fictieve documentaire. Ik vind het een interessant uitgangspunt, maar het is me te praterig waardoor die 50 minuten alsnog lang aanvoelden.