Dil Hi Dil Mein (2000)

1 stem

India

geregisseerd door Kathir
met Sonali Bendre, Anupam Kher en Kunal

Ram Chandra woont in een barak in het in Bombay gelegen Dharavi. Hij woont hier samen met zijn moeder en zijn jongere zus. Zijn droom is naar school gaan, maar dat gaat niet zomaar. Zijn zusje moet bedelen voor geld, maar door de honger die ze al een lange tijd heeft, sterft ze. Ram verlaat zijn huis en besluit te gaan werken en hij volgt studies. Hij wordt rijk en bouwt verschillende scholen voor studenten die het nodig hebben. Een van de studenten is Raja, die net aankomt uit Allahabad. Ram helpt Raja met zijn problemen, waaronder het probleem met een jonge vrouw die hij ontmoet heeft. Als Ram bezig is met het regelen van het huwelijk van zijn dochter met Rajesh, de zoon van een miljonair, komt hij erachter dat de vrouw die Raja ontmoet heeft, zijn eigen dochter is.