Fishtales (2007)

Verenigd Koninkrijk
Familie

geregisseerd door Alki David
met Alki David, Billy Zane en Kelly Brook

Het verhaal speelt zich af op het Griekse eiland Spetses, waar de weduwnaar en professor Griekse geschiedenis Thomas Bradley, zijn onderzoeksmateriaal over eeuwenoude liefdesspreuken aan het kwijtspelen is. Hij weet dat hij dicht bij een academische doorbraak staat en wil met de moed der wanhoop zijn onderzoek verder zetten. Voor Thomas is het zijn laatste kans om zijn opzoekingen op dit Griekse eiland te voltooien rondom het huis van de daar wonende Oxford-professor Coulter. Vergezeld van zijn 12-jarige dochter Serena, vertrekt Thomas naar het eiland om de nodige inspiratie op te doen voor zijn thesis. Serena echter, vindt dat haar vader het meeste nood heeft aan een nieuwe liefde in zijn leven. Eerst probeert zij Thomas aan een plaatselijke schone te koppelen, maar als dat niet lukt begint zij te zoeken in de oude liefdesspreuken. Daardoor ontmoet zij de hele mooie zeemeermin Nereid. Maar het kwade is ook aanwezig in de vorm van de plaatselijke visser, kapitein Stavros, die de bedoeling heeft om Nereid te vermoorden om zijn handen te leggen op haar onschatbare juwelen en parels.

avatar van Roxyxxx
Een echte zondag middag familie film, best leuk en goed vol te houden..

avatar van movie acteurs
Echter bijna alles was voorspelbaar. Het verhaal is ook niet al te best. Het acteerwerk van Kelly Brook was goed maar sommige deden het niet zo best.

Ondanks al het voorgaande was het wel een gezellig leuk/vermakelijk filmpje. Het had ook een paar mooie onderwatershots met Brook. Ook zwemmen kan ze heel erg goed. Ook het Griekse eiland zag er mooi uit.

Leuk filmpje wat van mij een 3,0 krijgt.

avatar van TragieStar.*
Lijkt me een aardige film om een keer te bekijken