Kaafila (2007)

India
Actie

geregisseerd door Ammtoje Mann
met Sunny Deol, Ammtoje Mann en Sudesh Berry

Een groep mensen reist illegaal naar Engeland. Door een samenloop van omstandigheden belanden ze ergens in Oost-Europa voor een half jaar. Ze zijn volledig op elkaar aangewezen waardoor ze dicht naar elkaar toe groeien. Wanneer ze hun reis hervatten komen ze meermalen oog in oog met de dood te staan.

Hele leuke film met een goed verhaal, al heeft het meer weg van een comedy dan van een aktiefilm. De vechtscenes zijn wat amateuristisch en de NL subs die eronder staan zijn waarschijnlijk door een Zuid Afrikaan gemaakt. I love you Aman wordt vertaald als Liefde na u Aman !!!Goed blijven opletten dus, anders ben je zo de draad van het verhaal kwijt. Al met al krijgt deze van mij toch een 3.