Fall Down Dead (2007)

Horror

geregisseerd door Jon Keeyes
met Dominique Swain, David Carradine en Udo Kier

Een seriemoordenaar, de Picasso Killer, houdt de inwoners van een grote stad in zijn angstaanjagende greep. Op een doodgewone nacht worden zeven wildvreemden mensen in een groot kantoorgebouw opgesloten. Één van de zeven mensen is Christie Wallace. De moordenaar aast op haar omdat zij degene is die hem kan identificeren en hij zet alles op alles om haar uit de weg te ruimen zodat zijn identiteit gewaarborgd kan blijven.

avatar van subder
Nou . . .
Ik denk dat de poster genoeg zegt

avatar van subder
En de titel trouwens ook

avatar van fritsy
En de film trouwens ook.

Verschrikkelijk slechte film imo. Dom geacteer, totaal geen realistische reaties en zelfs niet een beetje spannend.

avatar van ThaMovieVoter
Die titel doet mij vermoeden dat dit waarschijnlijk een hele goede film is.

avatar van 606
Erg jammer Udo kier is op zich al eng maar red de film daar niet mee.
Verhaal standaard maar slecht uitgewerkt.
Acteurs zijn ook niet heel goed.

2,5 ster

Wat een bagger film.
Van David Carradine iets meer verwacht.
2,5 Ster

avatar van Vascago
Onwaarschijnlijke boutfilm. Het script stelt HELEmaal niets voor. De sfeer die al niet goed is, wordt compleet verpest door de hemeltergend slechte soundtrack. En dan het acteerwerk: Echt abominabel slecht. Vooral Swain en Carradine (die gelukkig maar een klein rolletje heeft) haalden me het bloed onder de nagels vandaan. Maar ook Kier is hier gewoon vreselijk.