• 8.666.224 stemmen

Alternatieve titel: The Sweet Sound of Death

Oorsprong: Spanje / Verenigde Staten

Geregisseerd door: Javier Setó

Met onder meer: Tota Alba, Emilio Gutiérrez Caba en Dyanik Zurakowska

IMDb beoordeling: 6,4 (173)

Oorspronkelijke taal: Spaans

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot La Llamada

Twee verliefde jongeren, Pablo en Dominique, bezoeken een begraafplaats en zweren door met hun handen zand te strooien op een graf, dat wanneer één van hen sterft, die zal terugkeren en de andere zal begeleiden tot het hiernamaals. Wanneer het meisje op vakantie reist naar Bretagne komt ze om in een vliegtuigongeval. De volgende dag krijgt Pablo een telefoon en hoort hij de stem van Dominique.

avatar van alexspyforever

alexspyforever

• 20606 berichten

Beter dan de voorgaande Spaanse horrorfilms die ik heb bekeken. Het mysterie gedeelte is Dominique nu dood of niet duurde evenwel wat te lang naar mijn zin. Ik had gehoopt dat Pablo sneller in het kasteel terecht zou komen, want dit was het stuk dat het meest spooky en atmosferisch was. Goed maar de aanloop was net iets te lang om van een echt sterke film te spreken.