Bombay Clipper (1942)

Mystery

geregisseerd door John Rawlins
met William Gargan, Irene Hervey en Charles Lang

De film "Bombay Clipper" speelt zich voor het grootste deel af op een vlucht van India naar San Francisco. Iemand heeft zich uit de voeten gemaakt met diamanten ter waarde van 4 miljoen dollar en het is zeer goed mogelijk, dat die persoon zich aan boord bevindt van dit vliegtuig. De internationale journalist Jim (William Gargan) hoopt het raadsel vanwege twee redenen op te lossen: ten eerste om een grote primeur voor zijn krant te krijgen en ten tweede om zijn beschadigde huwelijk met de ongelukkige Frankie (Irene Hervey) weer te kunnen repareren.