The Warrior Within (1976)

Alternatieve titel: Chuck Norris Work Out

Documentaire / Actie

geregisseerd door Burt Rashby
met Chuck Norris, Mike Stone en Dan Inosanto

Deze documentaire gaat over gevechtsporten; hun schoonheid, hun dodelijke potentie, de geschiedenis en huidige status. Ook wordt het verband tussen verschillende vormen van martial arts en de maatschappij gelegd, de groeiende misdaad cijfers en het geweld. Vijftien van de beste vechters laten de verschillende vormen van martial arts zien, aan de hand van gevechten.

avatar van Mac Hammer Fan
Ik herinner mij ooit eens een fim gezien te hebben "De Laatste Dagen van Draak" (Long gu jiang?) met Bruce Lee, maar in werkelijkheid zonder Bruce Lee want hij was overleden (enfin dat was hun argument op het einde van de film. ) Ook in deze documentaire staat Bruce Lee op de IMDb niet bij de acteurs, maar wel op de poster.

avatar van stephan73
Pure marketing lijkt me.. Zet de naam Bruce Lee groot op een poster en de mensen komen vanzelf naar de bioscoop!