Slattery's Hurricane (1949)

Drama / Actie

geregisseerd door André De Toth
met Richard Widmark, Linda Darnell en Veronica Lake

Piloot Will Slattery heeft gekozen voor een gemakkelijk leven door voor smokkelaars drugs te vervoeren, totdat hij op zijn geweten wordt aangesproken door Dolores Greaves, de vrouw die hij bedrogen heeft. Terwijl Will door een orkaan vliegt, overdenkt hij zijn fouten, waaronder een liefdesaffaire met Aggie Hobson, de vrouw van zijn beste vriend. Hij vliegt ondertussen naar het oog van de orkaan.

avatar van Dogie_Hogan
De (quad-) filmposter: http://tinyurl.com/243s6r

De vertikale poster: http://tinyurl.com/yrghtc

De goede poster staat er nu. .

avatar van Dogie_Hogan
Warner komt met DVD-R: Review.

Warrige actiefilm met een forse scheut romantisch drama over een ex-marinepiloot, die tijdens een vlucht naar het oog van een orkaan zijn liefdesrelaties overdenkt. Richard Widmark is oké. Linda Darnell en Veronica Lake (toentertijd getrouwd met regisseur De Toth) hebben zo weinig te doen, dat zij enkel voor de versiering aanwezig lijken te zijn. Hoewel... beiden hebben meer flatteuze films op hun conto staan. Matig.