Paulas Geheimnis (2007)

Duitsland
Familie

geregisseerd door Gernot Krää
met Thelma Heintzelmann, Paul Vincent de Wall en Constanze Spranger

Eindelijk is het zomervakantie, maar die begint voor de 11-jarige Paula als een regelrechte ramp. Haar dagboek met haar allerdiepste geheimen is gestolen! Haar klasgenoot Tobi heeft gezien wie de dieven zijn en belooft Paula als privé-detective te opereren in ruil voor haar bijlessen Engels. Tobi moet namelijk in de vakantie nog een herkansing doen. Als Paula ook nog binnen korte periode op zomerkamp moet van haar ouders, wordt het de hoogste tijd actie te ondernemen. Hulp komt uit onverwachte hoek, namelijk van Tobi's zusje Jenny.

Beste aardige familie film.