So This Is College (1929)

Komedie / Drama

geregisseerd door Sam Wood
met Robert Montgomery, Elliott Nugent en Cliff Edwards

Biff en Eddie zijn beste vrienden en tevens de sterspelers van het rugbyteam van de universiteit, de Trojans. Maar dan komt ineens de mooie Babs in beeld. Babs geniet van de aandacht en overal waar ze heengaan, strijden de jongens om haar aandacht. Babs vindt Biff de leukste, maar Eddie weet van geen wijken. Als Eddie de strijd dan maar opgeeft, besluit Babs ineens dat ze hem wil en niet Biff. Dit betekent het einde van de vriendschap tussen Eddie en Biff en de rivaliteit beïnvloedt zelfs hun capaciteit om samen rugby te spelen.