All'Ombra di una Colt (1965)

Alternatieve titels: Plazo para Morir | In a Colt's Shadow

Italië / Spanje
Western

geregisseerd door Giovanni Grimaldi
met Stephen Forsyth, Conrado San Martín en Anna Maria Polani

Een oudere pistolero, Duke, verbiedt zijn vriend Steve Blane de hand van zijn dochter te vragen. De complicaties volgen en uiteindelijk komen Duke en Steve oog in oog te staan in de belangrijkste straat van Providence...

avatar van Mac Hammer Fan
Deze minder bekende spaghetti western is blijkbaar uit op DVD in Japan.

avatar van Onceuponanytime
Het aanvangsscenario is veelbelovend, dankzij sublieme muziek. Wat er echter op volgt wordt steeds rampzaliger... De beste acteur of actrice betrof het wit paard, zichtbaar op de hoes... De overige cast deed het dus bijzonder slecht. Onbegrijpelijk dat deze film verbonden werd met geslaagde westernmuziek.