As Told by Ginger: Summer of Camp Caprice (2001)

Animatie / Familie

geregisseerd door Mark Risley
met de stemmen van Melissa Disney, Aspen Miller en Liz Georges

Ginger en haar twee beste vriendinnen Paulien en Merel vertrekken naar kamp Caprice. Ze worden onverwachts begeleid door Sophie Kibbeling, die slechts mee gaat om aan Miranda te bewijzen dat ze niet zo verwaand en verwend is als zij zegt. Ondertussen wordt Ginger verliefd op Sasha, die ze op de kamp ontmoet en krijgen Miranda en Erik gevoelens voor elkaar als ze gestuurd worden naar een militaire kamp, die toevallig vlak bij kamp Caprice ligt.

avatar van jumpstylemovie
omg , ik dacht dat dit een gewone ROT aflevering was, blijkt t een film te zijn. BAGGER 0.5***

Een goeie film!!

avatar van tommykonijn
Deze Film vind ik 1.5* omdat ik er nog eens Goed over nagedacht heb en het eigenlijk maar heel saai is en zo kort duurt dus .... 3* was niet mijn echte stem.

Jessu123
sinds waneer zijn hier ook tv-films te zien ?

hello heb je deze of andere film van ginger of series ook in het nederlands ...als je het ant weet stuur het dan ff naar jeanine92t@hotmail.com

Jack_Frost
Leuke film was dit. Het is en blijft voor mij toch een beetje jeugdsentiment. Gevolgd van de 1e tot de laatste aflevering!

avatar van DeCol
As Told by Ginger is helemaal niet zo verkeerd en best realistisch. Thema's als vriendschap, liefde en opgroeien komen aan bod. Ik heb ook ergens gelezen dat de personages er ook echt ouder uit gaan zien. De doelgroep zijn jonge meisjes en van jeugdsentiment kan ik niet spreken. Deze film heb ik ooit eens gezien, maar ik dacht eigenlijk dat het een gewone aflevering is. Ook dit is weer niet verkeerd, maar niet mijn ding.

waar kan ik deze film kijken ?