Sansone contro i Pirati (1963)

Alternatieve titels: Samson against the Pirates | Samson and the Sea Beast

Italië
Avontuur

geregisseerd door Tanio Boccia
met Kirk Morris, Margaret Lee en Daniele Vargas

Murad is de terreur van de zee, een genadeloze piraat die voortdurend de horizon afspeurt op zoek naar Spaanse schepen. Elk niets vermoedend Spaans galjoen dat in zijn omgeving komt, wordt geënterd en niemand overleeft de slachting en de wreedheid van zijn manschappen. Amanda heeft het bloed van haar trotse en dappere voorvaders in haar aderen en wanneer Murad haar schip heeft veroverd en haar gevangen genomen heeft, om als slavin te verkopen, toont ze geen schrik voor de tiran. Ze slaagt erin naar een eiland te vluchten en ontmoet er Samson, een man wiens kracht nog sterker is dan Murad's legendarische wreedheid.