Liz: The Elizabeth Taylor Story (1995)

Biografie / Drama

geregisseerd door Kevin Connor
met Sherilyn Fenn, Nigel Havers en Katherine Helmond

Elizabeth Taylor weet heel erg goed hoe het is om het publiek letterlijk en figuurlijk aan haar voeten te hebben. Aan haar prachtige ogen en haar betoverende uitstraling was al van jongs af aan te zien dat ze het ver zou schoppen in de wereld van glitter en glamour. Velen keken toe hoe Liz echter de ene na de andere man 'versleet' en hoe ze een levensstijl ontwikkelde waar menig fan de kriebels van kreeg. Achter de schermen gebeurde er natuurlijk veel meer en duidelijk wordt dat Liz tevergeefs naar liefde en geborgenheid zocht.