Ci Troviamo in Galleria (1953)

Alternatieve titel: We're in the Gallery

1 stem

Italië
Komedie / Muziek

geregisseerd door Mauro Bolognini
met Carlo Dapporto, Alberto Sordi en Sophia Loren

Gardenio, een oude en ongelukkige kunstenaar, organiseert mini-trips in kleine steden. Toevallig ontdekt hij het vocale talent van Caterina; hij huurt haar in en korte tijd nadien trouwt hij ook met haar. Zij wordt een ware ster maar Gardenio begint zich nutteloos te voelen en beslist om op eigen houtje naar succes te streven. Uiteindelijk wordt zijn talent begrepen, maar dan komt hij te weten dat Caterina in het geheim zijn show heeft gefinancieerd.