Il Tuo Piacere È il Mio (1973)

Alternatieve titel: My Pleasure Is Your Pleasure

Italië

geregisseerd door Claudio Racca
met Sylva Koscina, Ewa Aulin en Barbara Bouchet

In het rijke, edele maar corrupte Florence van vele eeuwen geleden was voor velen het beste vermaak terugblikken op erotische anekdotes. Een priester vertelt tegen een dame met religieuze overtuiging over het imiteren van het ondeugend gedrag van bepaalde "heiligen". Een mooie huisbewaarster heeft een kind van haar minnaar... een monnik! Francis de Eerste, Koning van Frankrijk, deelt een Spaanse minnares met een Kardinaal en tijdens de beroemde raad van Constance gaan bij de clerus zowel de hoge als de lage rangen bekvechten over een prostituee en komt één en ander aan het licht. Ook in die tijd had elk huisje zijn kruisje.