That Beautiful Somewhere (2006)

Canada
Mystery

geregisseerd door Robert Budreau
met Roy Dupuis, Jane McGregor en Gordon Tootoosis

De politiedetective Conk Adams moet een lichaam identificeren dat gevonden werd in een verlaten moeras. De jonge archeologe Catherine Nyland wordt erbij gehaald om hem te assisteren. Terwijl ze het mysterie van de man ontrafelen komen hun eigen geheimen boven drijven.

avatar van johnrambo
Toen ik deze film in de dvd speler deed en de eerste 10 minuten gezien had, waren er grote bedenkingen over wat dit zou worden.
Toch maar afgekeken, en daar heb ik geen spijt van gehad.
Er is hier sprake van een uniek verhaal, wat een op goede manier uitgewerkt is.
Het begin van de film kijkt wat onwennig, maar eenmaal in het verhaal beland word het steeds interresanter.
het acteerwerk van de voor mij onbekende acteurs, was van voldoende formaat.
Vooral de rol van Roy Dupuis als stugge en sarcastische politiedetective Conk Adams was goed te noemen.
Het einde mag er zijn maar is wel een beetje ver gezocht in verschillende opzichten.

3,5 ster

Hercules
Wat is er vergezocht aan het einde ? Ik vond het ook een goede film, het begin roept veel vragen op maar goed..Dat genezingsproces snap ik by the way niet helemaal..degene die het uitvoert moet naderhand zelfmoord plegen..vandaar dat je het element liefde nodig had..íemand moet zn leven namelijk opofferen voor jou genezing. Dat is toch wel heel heftig.. Voor mij ook 3,5*

avatar van flyer
Kan het met hercule en johnrambo niet eens zijn vond dit een zeer saaie film. Heb de film wel helemaal afgezien maar nergens kwam er ook maar iets dat ik dacht het begint. Zonde van de tijd 0.5 sterren maar dan voor de moeite van het maken

avatar van kelama3
heb de film net gezien ,ik was best wel benieuwd want de meesten zeiden dat het niks was,eerlijk gezegd wilde ik hem graag zien omdat ik een grote fan ben van roy dupuis (alias Michael uit de serie Nikita voor diegene die hem ergens van kennen maar niet meer weten waarvan) ondanks het wat slome begin is het toch uiteindelijk een mooi en zielig verhaal geworden. ik heb zelfs een klein ieniemienie traantje gelaten. enne.. nog even voor de dames onder ons.. wat een ongelofelijk lekker ding is die man toch pfffffffffffff zwijmel zwijmel. (je zou zo weer beginnen met roken hihihi) van mij krijgt ie(voor het verhaal) 4 sterren ****

avatar van fritsy
Film was voor mij tot het eind allemaal veel TE langdraderig.

kelama3 schreef:

Hoi ,
Ik heb wat te melden jah Hij is zeker een lekker ding !!Ben zelf een LFN fan !
Maar ze hebben een petitie geopent om een film of seisoen 6 te krijgen !!Ik kom zelf altijd bij Michael's retreat en daar zijn nog meer LFN fans!! The link naar de petitie is http://www.gopetition.com/petitions/resurrect-la-femme-nikita.html

gr tamara

avatar van Locutus
Erg saaie film. Misschien leuk voor de dames, maar als je een man bent, laat je deze links liggen

avatar van Koerok
Jemig, wat een bagger. Een 1.5 voor een aantal mooie natuurbeelden en de knappe Jane McGregor.

avatar van blurp194
Erg langdradig, maar wel een origineel onderwerp voor het verhaal. Langdradig lijkt of is het vooral door de nogal slome sfeer die de film schept, denk ik. Op zich is het niet onaardig gefilmd en gespeeld, maar het doet toch ook wel behoorlijk als een aflevering van een serie aan. Waar dat aan ligt? Het hele verhaal had ook moeiteloos in 40 minuten gepast, misschien is dat het.