Quei Paracul... Pi di Jolando e Margherito (1975)

Alternatieve titel: Four for All

1 stem

Italië / Turkije
Misdaad

geregisseerd door Giulio Giuseppe Negri en Yilmaz Atadeniz
met Richard Harrison, Gordon Mitchell en Irfan Atasoy

Wanneer Joseph Cavis, een maffiabaas in Istanbul, vaststelt dat zijn leiding tijdens een vergadering van de groep wordt betwist, laat hij simpelweg alle leden neerschieten en vervangt hij hen door zijn eigen mensen, die later de fabriek van Tony Tiger binnenvallen, terwijl hij aan het gaan jagen is. Zij doden zijn vrouw en zijn kleine zoon, en wanneer Tony terugkeert wordt hij neergeslagen en laat men hem achter in de brandende ruïnes van zijn huis om te sterven. Maar hij wordt gered door Olgar, die net als hem, vroeger tot de organisatie van Cavis behoorde. Beide zinnen ze op wraak, en samen met enkele ex-boksers zoeken ze Cavis' schuilplaats op.