Capital Punishment (1991)

Alternatieve titel: Kickbox Terminator

Actie

geregisseerd door David Huey
met Gary Daniels, David Carradine en Tadashi Yamashita

De kickboxer James Thayer wordt opgelicht door zijn voormalige leermeester die een nieuwe soort drug op hem uittest. Degene die het inneemt zou fantastische krachten krijgen. Het heeft ook echter ernstige bijwerkingen. Thayer moet nu alles aan doen om de verspreiding van de drug te voorkomen.

avatar van stephan73
Kickbox Terminator begint erg slap, maar wordt steeds leuker.
De hoofdrolspeler, Gary Daniels, kan een aardig potje trappen, maar een echte goede acteur is hij niet. Eigenlijk is dat niemand in deze film, inclusief David Carradine (die de hele film alleen maar achter een bureau zit).
Maar door de gevechten, de stock-footage explosies en de hilarische dialogen is dit echt wel genieten.

Leuk trouwens om te weten dan Gary Daniels nog steeds films maakt, en laatst te zien was in The Expendables