Wicked, Wicked (1973)

1 stem

Mystery / Thriller

geregisseerd door Richard L. Bare
met David Bailey, Tiffany Bolling en Randolph Roberts

In een kustplaats in Californië hakt een onbekende moordenaar drie blondines in stukken. Een detective maakt overuren om uit te vinden wie die moordenaar is!

avatar van stephan73
Gefilmd in een speciaal voor deze film ontwikkelde methode. Duo-Vision! Je ziet twee schermen waarin in het ene de moordenaar wordt gevolgd en in het andere de detective..

avatar van Slater
De hele film? Het zou waarsschijnlijk wel weer een nieuw idee zijn voor die Hollywood knakkers om zoiets te re-maken, maar voor een hele film lang?

Maar het zou wel apart zijn, dan volg je de finale tussen moordenaar en detective op beidden manieren en dan vind je zelf wel uit waar ze elkaar zullen treffen.

avatar van brucecampbell
Dat duo-vision moet toch vermoeiend zijn!

Meneer Bungel
''Critical reaction was split''