Take Me to Town (1953)

1 stem

Western / Komedie

geregisseerd door Douglas Sirk
met Ann Sheridan, Sterling Hayden en Phillip Reed

Saloonartieste en misdadigster Vermilion O'Toole en haar medemisdadiger Newt Cole ontsnappen onderweg naar de gevangenis uit een trein en schuilen in het dorpje Timberline. Ondertussen komen de drie zoons van weduwnaar Will Hall naar het dorp, op zoek naar een nieuwe vrouw voor hun vader, en zij kiezen Vermilion. Vermilion moet de marshall ontlopen en accepteert het aanbod en volgt de drie zonen naar het pioniersdorpje Pine Grove. Maar wat is Newt Cole ondertussen van plan?

avatar van Mochizuki Rokuro
Ik lees net in de necrologie van Anita Ekberg dat ze hierin debuteerde. Een Douglas Sirk nog wel!