• 8.603.000 stemmen

Western / Komedie | 81 minuten

Genre: Western / Komedie

Geregisseerd door: Douglas Sirk

Met onder meer: Ann Sheridan, Sterling Hayden en Phillip Reed

IMDb beoordeling: 6,4 (337)

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Take Me to Town

"The Rip-Roarin' Hip-Swinging Saga of VERMILLION O'TOOLE! The Fun She had and the Men She Fooled!"

Saloonartieste en misdadigster Vermilion O'Toole en haar medemisdadiger Newt Cole ontsnappen onderweg naar de gevangenis uit een trein en schuilen in het dorpje Timberline. Ondertussen komen de drie zoons van weduwnaar Will Hall naar het dorp, op zoek naar een nieuwe vrouw voor hun vader, en zij kiezen Vermilion. Vermilion moet de marshall ontlopen en accepteert het aanbod en volgt de drie zonen naar het pioniersdorpje Pine Grove. Maar wat is Newt Cole ondertussen van plan?

image

avatar van Mochizuki Rokuro

Mochizuki Rokuro

Ik lees net in de necrologie van Anita Ekberg dat ze hierin debuteerde. Een Douglas Sirk nog wel!