• 8.252.129 stemmen

Madonna: Innocence Lost (1994)

Drama / Muziek | 90 minuten

Genre: Drama / Muziek

Geregisseerd door: Bradford May

Met onder meer: Terumi Matthews, Wendie Malick en Jeff Yagher

IMDb beoordeling: 4,8 (480)

Plot Madonna: Innocence Lost

Popdiva, filmster en cultuuricoon: Madonna is de meest controversiële en meest besproken vrouw binnen de entertainmentindustrie. Dit is het achtergrondverhaal over haar klim naar de top, haar kindertijd in Detroit, haar inspanningen om bekendheid te vergaren in New York en de keerzijde van haar wereldroem. Barstensvol fantastische optredens en opzwepende muziek is dit het fascinerende verhaal over het ontstaan van een legende - en de aanhoudende vastberadenheid van een vrouw om tegen elke prijs een wereldster te worden.

imageimageimageimageimageimage

avatar van madonnagirl3

madonnagirl3

Aardig filmpje...

Het verhaal klopt niet helemaal en de namen van oa band leden zijn helemaal verandert

En er is geen officiele muziek van Madonna te horen

Voor de rest is het wel een vermakelijke film niet echt super maar de vrouw die Madonna speelt lijkt best wel op Madonna

Ik geef 3,0

avatar van coumi

coumi

Middelmatig, doch ook niet echt slecht. In de toekomst zal er vast een film over dit fenomeen worden gemaakt die beter is en haar meer recht doet. Hier word ze neergezet als een durfal, met meer ambitie dan talent. Een sletje bovendien die met iedereen het bed induikt waarvan ze vermoed dat hij haar verder kan helpen bij haar carrière. Kan me dus wel voorstellen dat ze zelf geen toestemming heeft gegeven voor dit product, welk nochtans voor iemand met gemiddelde interesse in haar allemaal vrij onschuldig oogt en het niveau van de tv film die het is nergens ontstijgt. Enne....de tekst hierboven(barstensvol fantastische optredens en opzwepende muziek) is enigszins overdreven .