L'Eroe di Babilonia (1963)

Alternatieve titels: Goliath, King of Slaves | Héros de Babylone | Hero of Babylon

Italië / Frankrijk
Avontuur

geregisseerd door Siro Marcellini
met Gordon Scott, Geneviève Grad en Andrea Scotti

Balthazar, bezetter van Babylon, onderdrukt de stad met geweld en verontwaardiging. Nipur, de wettige erfgenaam van de troon, die in ballingschap is opgegroeid en die door Cyrus, Koning van Perzië werd opgevoed, keert naar zijn land terug met de bedoeling om de scepter, nagelaten door zijn vader, terug te krijgen en om de orde en rechtvaardigheid in Babylon te herstellen...

wat een flauwe film de titel mogen ze veranderen want ondanks dat gordon scott er in mee speelt vind ik een zeer flauwe om de naam te dragen als de zoon van hercules. vandaag gezien op youtube. zelfs de slechtste hercules film is nog beter dan deze.