• 8.257.883 stemmen

Genre: Horror

Speelduur:

Geregisseerd door: Harry Basil

Met onder meer: Dean Cain, Meat Loaf, Brooke Burns

IMDb beoordeling: 4,5 (48)

Plot Urban Decay

Taxichauffeur Stan rijdt op een dag in op een laveloze zwerver die echter op hetzelfde moment weer opstaat en wegloopt, een sjaal krioelend van de maden achterlatend. Geobsedeerd door deze gebeurtenis achtervolgt Stan dit schepsel dwars door de stad en ontdekt daarbij een heel spoor van halfvergane zombies. Hierbij komt hij meer te weten over een oude legende over de naaier Pusshead die na een periode in het rioleringsstelsel terugkeerde als half levende/halfdode zombie. Ouders waarschuwen hun kinderen sindsdien dat Pusshead hen te pakken zal nemen als ze 's avonds te lang buiten spelen... Maar gaandeweg als het aantal zombies toeneemt, moet ook Stan gaan vrezen voor zijn leven.

avatar van syno

syno

die zombie op de cover lijkt beetje op die van de game "Stubbs the Zombie Rebel"

Ben benieuwd wanneer ik die eens zal zien. Lijkt me wel wat.

avatar van EVIL '84

EVIL '84

Geen trailer te vinden van deze film, wel een making of, maar zag er niet echt boeiend uit...weet niet of de film de moeite waard is. Film nog nergens kunnen vinden.

YouTube - URBAN DECAY TRAILER