Pagó Cara Su Muerte (1969)

Alternatieve titels: ...E Intorno a Lui Fu Morte | Death Knows No Time | Tierra Brava

1 stem

Spanje / Italië
Drama / Western

geregisseerd door León Klimovsky
met Guglielmo Spoletini, Wayde Preston en Agnès Spaak

Een groep Mexicanen wordt gedwongen om hun land, dat aan de Verenigde Staten werd verkocht, te verlaten. Ze worden bandieten. Hun leider, Rojas, organiseert met de hulp van Trevor een grote diefstal. Maar de sheriff neemt hem gevangen en Rojas krijgt een gevangenisstraf van twintig jaar. Trevor dreigt Rojas' zoon te martelen en zo komt hij te weten waar het geld is verborgen. Wat hij echter niet beseft is dat Rojas niet zal rusten voor hij wraak genomen heeft...