Domani È un Altro Giorno (1951)

1 stem

Italië

geregisseerd door Léonide Moguy
met Pier Angeli, Aldo Silvani en Anna-Maria Ferrero

Luisa, een wanhopige vrouw probeert zelfmoord te plegen maar wordt door een arts gered. Hij legt haar de grote waarde van het leven uit door haar drie droevige en gelijkaardige ervaringen met patiënten van hem te vertellen. Een jong meisje werd gechanteerd door haar verkrachter en sprong uit het venster. Een oude dame besliste te sterven toen haar buren haar enige vriend, een kleine hond, hadden gedood. Een jonge vrouw, die door haar mondaine moeder werd veronachtzaamd, had een nare ervaring met haar kind... Nadat Luisa de verhalen over het lijden van anderen heeft gehoord, herwint ze het geloof in de toekomst.