Lesser Evil (2006)

geregisseerd door Timothy Bond
met Alison Eastwood, Nels Lennarson en Thea Gill

Hip, jong en succesvol, dat zijn de woorden die perfect passen bij modeontwerpster Karen Maxim. Maar dan slaat het noodlot toe. Na de presentatie van haar eerste show wordt ze op brute wijze verkracht in haar appartement. Ten einde raad komt ze uit bij rechercheur Ray Loomis, die zweert haar te helpen. Maar wat als de dader een belangrijke getuige blijkt te zijn in een terrorisme zaak ... Karen zal moeten vechten om het recht te krijgen wat ze verdient.

Wat een landradige, voorspelbare drama zeg dit is ÉCHT drama! Zwaar niks!! 1,5 ster voor het acteerwerk, meer kan ik er helaas niet van maken...

'Hmm...vond het niet echt een slechte film. Heb betere gezien, dat wel, maar kijkt aardig weg.

Raffael77
zeer slechte fim